aliyea ilk gebeliğimde 15-16 hafta arası öğrendik cinsiyet kızdı şimdi 2. Gebeliğim 14 ve 16. Haftalarda 2 farklı doktora gittim 2 Side emin olamadı dün 17+3 de gittim doktor cinsiyeti gördüğünü söyledi fakat kâğıda yazdırdım eşimle hafta sonuna pasta yaptırdık o şekilde öğrenmek istiyoruz