Elf0305- normal, her zaman reglime bikaç gün kala böyle ağrılarım olur benim zaten o yüzden yine regl olacağımı düşünüyorum farklı bi belirtim de yok bi kere gebe kalmıştım o zaman yaşadığım belirtilerin hiçbirini yaşamadım bi daha, kimyasal oldu gerçi ama olsaydı mutlaka farklı şeyler hissederdim diye düşünüyorum