Selam kızlar ben gebeliğimin başında regenesismax kullanıyordum doktorum 12 haftadan önce beni ocean mumy multivitamine geçirdi içinde folik asitte var şuan 28 haftalığım doğuma kadar kullan dedi ama bilemiyorum bazıları hiç kullanmıyor bile bebeğin gelişimi gayet iyi sonuçta oda bi kimyasal çok yüklenmek de istemiyorum siz gebeliklerinizde takviyeye nasıl devam ettiniz fikir verir misiniz?