nurozgur Arkadaşlar bu teorilerden anlayan var mıdır?? 11w yazıyor birindede 12w oldu. Önden gidiyormuş🤍
zskgnd @Almirolie rica etsem banada bakar mısınız bir çok kişiye sordum çoğunluk erkek bi kısımda kız diyor bakalım siz ne söyleyeceksiniz
ayseannesafakbaba Yaa giyerim sizin fotolarınızı nasıl güzeller ❤️Rabbim sağ sağlim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
ezgi3452 nurozgur ay Chatgbt banada kız demişti benimki erkek çıktı ama cogu kişiyi doğru biliyormuş öyle diyorlar 🤭 Bana nub acısı yukarida geldi o yüzden erkek dedim, sağlıkla gelsin inşallah 🫶
esinaltintas nurozgur doktorumuzun şuanlık tahminide kız gibi ama 17de kesinleşir dedi bakalım ay sonunu bekliyoruz 🌸
esinaltintas selos1 doktorumuzun şuanlık tahminide kız gibi ama 17de kesinleşir dedi bakalım ay sonunu bekliyoruz 🌸
nurozgur ezgi3452 amin aminnnnnn inşallah banada birincisinde sırtı dönük ya ikincidede nub çok belli değil gibi geldi. Sağlıklı olsunlarda hiiiç önemli değil. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsinn🤍🤍
Missgod Kızlar ramzi teorisine göre benimkini yorumlar mısınız 