dilanugur_77 her kızım da farklı bir durum yaşadım üçüncü kızımı bekliyorum nasipse ilk kızım da hiç bulantım olmadı çalışıyordum. ikinci kızımda hayatım altüst oldu nefesim yetmiyordu, sürekli kalbim hızlı çarpıyordu dudaklarım mor ağrıyordu acillerde geçiyordu ama hiçbir sebep yoktu .bunda da sürekli tuzlu yemek istedim yine bulantım oldu ve çok uykum var