Merhaba simdi en son ilişki tarihim 23 ocak ve benim ayin 28 miydi tam hatırlamıyorum ama böyle pembemsi bisey olduydu sonra ayin 2 sinde hcg testi oldu 0.2 çıktı değerim ayin 8 inde test yaptim negatif benimde reglm 11 inde falan normalde oluyordum bazen ayin 8 inde falandi şimdi bundan sonra ben hamile olma ihtimalim var mi ben bu durumdan çok yıprandım yapay zekaya sordum diyorki imkansız