elam11 Kalbinde ek atım ve carpıntısı olup normal dogum yapan varmi 38. Haftamdaym cok korkuyorum ek atimlarım var destek olalm birbirimize 🥹🤍
bmkl elam11 Ek atımlar genelde masum sebeplerle olur canım. Mesela stres, çay, kahve gibi şeyler tetikler. Ama doktorunun bunu hastalık mı masum mu olup olmadığını değerlendirmesi önemli
elam11 Anksiyetem var hamilelikten once yoktu ek atımlarm hamilelikle başladı doktor sorun olmaz dogumda dedi hatta ilac basladi kotu olursan kullan dedi ama hic kullanmadm 38 e kadar geldim dayanrm ilac kullanmadan dedim ama illa korku oluyor dogumla ilgili kayglanyorum bmkl
bmkl elam11 Anlıyorum ben de panik atak ve anksiyete var stresli dönemlerimde çok oluyor o ek atımlar bende. Doktorunuz da sıkıntı görmemişse ferah olun, sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻