Çok uzun zamandır bu platformda bir çok kişinin doğum hikayesine şahit oldum şimdi sıra bende 😊 38+1 de planlı sezaryen ile sabah erkenden hastaneye yatışım yapıldı odaya alındım nst bağlandı kontrol amaçlı ve nst de sık ve düzenli sancılarım çıkmış ama ben hiç hissetmedim doktor seni hemen almam lazım artık gidiyoruz dedi ve o an korku stres heyecan hepsi bir arada ve en önemlisi de arkada bıraktığım bir evladım daha olması 😔 hemen ameliyathaneye indirildim kapıdan içeri girene kadar iyiydim ama kapıdan içeri girince başladım ağlamaya korktum çünkü başıma ne gelecek biliyordum ordaki hemşireler sakinleştirmeye çalıştılar ameliyat hane hazırlandı beni ordaki odaya aldılar ve anestezi uzmanı geldi beni sakinleştirdi daha sonra iğneni yapıyorum dedi iğneyi hiç hissetmedim desem yeridir asla korkulacak birşey yok ve daha sonra bacaklarını uzat dediler beni hazırladılar ben olabildiğince kafamı oynatmadım ve ameliyat başladı midem bulanıyor dedim hemen ilaç yaptılar ve geçti beni biraz panik gördüler anestezi uzmanı elimi tuttu sakın ol bebeğini göreceksin diye orda bi hemşire abla vardı Allah ondan bin kere razı olsun sürekli yanımdaydı her aşamayı bana güzel bir şekilde anlattı bebeğin doğsun sana sakinleştirici yapıcam dedi ama istemedim bebeğimi daha iyi görmek için ve 5 6 dk sonra bi ağlama sesi işte o an bütün dünya benim oldu sandım tek sorduğum soru bebeğim iyimi sıkıntı var mı oldu iyi olduğunu söylediler benim ameliyat devam ederken bebeğimi orda hazırladılar ağlama seslerini duydukça benn de çok ağladım ve yarım saat sonra bebeğimi giydirip getirip yanağıma koydular öptüm kokladım çok güzeldi bebeğimi kapıda bekleyen eşime vermişler ve 40 dk sonra benide odama çıkardılar şansıma devlet hastanesi olmasına rağmen iki kişilik odada tek kaldım çok şükür her şey çok güzel geçti asla korktuğum gibi geçmedi hiç birşey Allah herkese güzel doğumlar nasip etsin inşallah
Sormak istediğiniz olursa cevaplayabilirim 😊🙏