zerdatekin Hastanede dağıttınız hediyelikleri kaçıncı haftanızda hazırladınız acaba benim malzemeler hazır sabırsızlandığım için bir an önce hazırlamak istiyorum şuan 22 haftalığım erkenmi acaba
hilu zerdatekin bu senin hızına bağlı bence daha hastane cantasi ihtiyaçları vs var 30.haftamda biz her seyi aldık hastane çantasını falan hazırlamaya başladım oldum 35+5 daha yeni bitti odası falan.Buna bir de hediyelik hazırlama eklenseydi telaş hepsi 30dan önce bitireceğin sekilde yap bence
aybike2212 zerdatekin 23 haftalığım henüz doğru düzgün hiçbir şey almadım hediyeliğe bile sıra gelmedi daha
saziment zerdatekin insanlar saklamıyor atıyorlar diye ben hediyelik işinden vazgeçtim kutuya çikolata yaptıracağım birde küçük spreyli plastik şişelerde kolonya vermeyi düşünüyorum çikolata yenir kolonya da çantaya atmalıl kullanır en azından diye düşündüm bacım ben doğuma yakın almayı düşünüyorum
Hayriyebugra5 Kendim cam şişede kolanya yaptım üzerin pembe kurdele ve kızımın ismi umay etiket bastrdm yanına çikolata ve marteniçka bilekliği dağıtacağım bizim martta olucak doğum tam zmanı diye düşündüm😍