Kızlar size söyle soru sorcam Ben Tam kan vermiştim Folik asit degerim 3.27 cıktı böyle olup hamile kaln oldumu önemi nedir birde Amh deger ile aynı deger mi İkisi aynımı farklımı deger Oluyor Yakın zamnda da Reglm olmustum Adetsiz kan Hormona bakılıyormu ? Beni bilgilendrrseniz cok mutlu edrsiniz ?