Sedaince Tuvalete gittim sonra mutfağa geçtim süt doldurup içmek için tam sütü doldururken su gibi bişey geldi iç çamaşırımı ıslatmış ayağıma kadar sızdı idrar mı kaçırdım acaba diyorum ama tuvaletten yeni çıktım suyum olabilir mi ama çok şiddetli gelmedi su aktı gitti sadece 37+2 yim
yagmurtpl Sedaince canım bi yerde ic camaşınızı ıslatacak kadar su geldiyse doktorunuza haber verin diyordu ama hiçbir fikrim yok, hakkında hayırlısı olsun inşallaj
Deletedmom128 Sedaince Kokusuz ve renksizde sudur. Bir de gelmeye devam eder. Çamaşırınızı değiştirin gelmeye devam ediyor mu bakın . Eğer suysa enfeksiyon riskine karşı hastaneye gitmeniz lazım , bebeğin kesesi yırtılmıştır
Elinsmom Sedaince ben de bu gün böyle bi şey yaşadım😄 ama benimki iç çamaşırımı ıslattı, ayaklarıma kadar inmedi, doktorunuzu arayın herhalde sudur. Ama bende daha sonra devam etmedi😫 kaldım böyle, doktorum da sabaha yine bi şeyler olursa gelirsin dedi😬
Rabia12 Sedaince iç çamaşırınızı değiştirin ve bekleyin muhtemelen tekrar gelecektir. En kötü ihtimal Doğum baslayacaksa açılma olunca lekelenme de olacaktır. Takip etmenizde fayda var. Çünkü su aniden akıp geliyor tutamıyorsunuz. İdrar değildir
Sirrlfehva Berrak ise su olabilir, suyu tutamazsınız idrarı tutabilirsiniz diyorlar. Su gelince direk doktora gitmek gerekiyor
Hatice19 Doktorunu ara canım tuvaletin olsa tutardin suyun sızmış sanırım bu kontrol etsin doktorun hemde aklında şüphe kalmaz
Batuhan2001 Sedaince 39,2bugün benimde aynısı oldu su geldi diye gittim doktor normal deyip geri gönderdi.bikere geldi sonra durdu gelmeye devam ederse doktora gidin
Dygtrn Sedaince suyun öyle az geleceğini tahmin etmiyorum bi gün benimde başıma gelmişti bende tam 37 haftalıktım panikle doktora gittiğimde idrar olduğunu öğrenmştim panik yapma biraz bekle bakalım devamı gelecek mi 😌 şimdiden hayırlı olsun rabbim bi avazda kurtarsın 😇😍
Hayta Eğer istemsizce indiyse sudur. Bence riske atmayın dr a gidin su geldiği zaman hem enfeksiyon riski oluşuyor bebekte hemde uzun süre susuz kalırsa farklı sorunlar olabiliyor
Selvis Sedaince bana da suyun gelince hemen hastaneye gel riske atma burda kontrol altında ol sancını burda çek dedi
Merveee1 Eltimin de tuvaletten çıktıktan sonra öyle olmuş gelen şey sudur büyük ihtimal idrar olamaz bence doktora sorun
Sedaince Dygtrn bebeğin başı çok aşağı da dedi dün doktorum internetten okuyorum Bebek başı çok aşağıda olunca su az gelirmiş ondan şüphelendim 😇 teşekkür ederim
Kezya Dygtrn ayy duanızı çok beğendimm❤️ ‘’Rabbim bi avazda kurtarsın’’ amiiin amiiin inşallah tüm bebek bekleyen hamişlerimizide ❤️