mels33 Kızlar bu 2 gündür rahmimin azıcık üst tarafı ağrıyor 2 gündür ara sıra ama genişlediği içinmi ilk gebeliğim
ogretmen_bir_anne mels33 ben de aynı durumdayım😔16 haftalık oldum.ilk hamileliğim de böyle ağrılar yaşamadığım için normal mi bilmiyorum. Benim de rahmimin sol üst tarafı ağrıyor. Geceleri uyutmuyor , yürüdükçe artıyor gibi hissediyorum.
tugbaustuntas mels33 rahmin genişlediği içindir canım o ağrılar hiç geçmiyor kanaman yoksa sorun yoktur ara ara olur o ağrılar magnezyum kullanmiyorsan doktoruna söyle magnezyum iyi geliyor
asil15 mels33 bunları şuan düşünme artı herkezde sanci olmuyor arkadaşm 4 cm açıkla hastaneye normal muaneye gitmiş hiç sancisi olmadan😅
tugbaustuntas mels33 doğuma yakın fazla ağrı olmuyor öyle ya doğum başladığında oluyormuş benim öyle aman aman ağrım yok hiç 38+5 doğsa diye gözüne bakıyorumda hanımefendinin gelesi yok 🥲
tugbaustuntas asil15 karın sertleşiyor o an nstde çıkıyor sancı sadece sertleştiğini hissediyorum başka bişey yok😅
asil15 tugbaustuntas benimde oluyor ama sanci çıkmıyor ay cikmasinda sezaryen olucam zaten inşallah bebisler vaktinde gelir