Kızlar birincide bilinçsizdim korkusuz girdim. Şuan yaşayacağım acılar aklıma geliyor ve panik yapıyorum. Spinal olmak istiyorum ama korkumdan panik yaparım bişey olur diye korkuyorum genel anestezi istiyorum. Genel anestezide de uyanır uyanmaz acı başlıyor spinalden4-5 saat sonra hissetmeye başlamıştım acıyı. Kızlar napıcam ben yaaaa ikinci sezeryanı geçirenler bana akıl verin