serens0 7 haftalığız dün muayene oldum ve kesenin bozulduğunu söyledi doktor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum kafam çok karışık böyle birşey yaşayan var mı?
userrrr_ serens0 ilk gebeliğim de aynı sorunla karşılaştım kese bozulduğu için kürtaj yaptılar maalesef kese bozulduktan sonra yapılacak bir şey kalmıyor
gogebakk serens0 bende 7 haftalık iken bi anda kanama başladı doktor ilaç ne verdi ama fatda etmedi sonra kürtaj günü verdi ama ertesi gün evde kendim düşğk yaptım sonra parça kalmadı gerek kalmadı çok geçmiş olsun
selenhuseyin serens0 geçmiş olsun kese bozulduysa yapılacak hiç bir şey yok Hakkınızda hayırlısı olsun
userrrr_ kubrasjsjs evet kalp atışını duymuştum çok az bi ses dalgasıyla 1 hafta sonra tekrar gel dedi bana kese bütünlüğünü kaybetti kürtaj olman gerekiyor dedi 4 doktor kontrol sağladı en sonunda kürtaj oldum kalbi 6+4 de durmuştu