biryazgecesiii 36+4 de gitmiştim bende n son geçen perşembe, bana da aynısını dedi bebek çok baskı yapıyor dedi, çok beklemessin sen haftaya tekrar çağırdı ilk nst sonra alttan açıklık bakarım büyük ihtimal açıklığın olabilir dedi, bugünde çok ağrılar la uyandım adet ağrısı gibi akşama doğru biraz hafifledi yoksa hastaneye gitmeyi düşünüyordum bakalım perşembeye j kadar bir sıkıntı çıkmassa zaten randevum var perşembe sağlıkla gelsinler inşlh 🤲🩷