gogebakk Lavin08 bugün benimde başıma geldi 😂😂😂 madem test yok paramı verin iade edin falan ne saçmalıksq
Lavin08 gogebakk bidahada almam zaten paketi actim ben şok😅😅daha 2 taneside duruyo negatif gordum artik obur aya bacim
Lavin08 Mzgnn0234 aman insan parasina aciyor kuzum bidahada internetten almam eczaneden ne varsa alirim
Mzgnn0234 Lavin08 benim para iadesi yapıldı Trendyol asistana yazdım ne olduysa akşamına iade edildi ücret
Papl amphitrittee herkesin övdüğü awox günlerdir silik çizgi çıkarıyordu herkesin kötülediği nimo marka negatif çıktı ve kan verdim kanda negatif di doğru sonucu gösterdi yani😀
bebisbekliyorum amphitrittee şansınıza :) hamile oldugunuz için çıkmamıştır hep bozitif veriyo kabak gibi çift çizgi verdi bildigin koyu renk kan verdim negatif tam bir hayal kırıklıgı nimo.
amphitrittee bebisbekliyorum yanlışın var şansıma değildi 1,5 sene öncesinde bi kimyasalım oldu. Sonrasında ise her ay pozitif görmeyi bekledim ben. Nimo bana hiç yalancı çizgi vermedi.