birbebegin tuba_grz Normalde plastigin kendisi zarar olduğu söyleniyor da bence birşey olmaz eğer su içinde çok kalmadıysa
Fatmanur_0416 tuba_grz bu kadar detaylı düşünme canım valla kendini hasta edersin benim de pet şişem var bende onda içiyorum benim de ilk gebelik takıntı yapma gülüm 😁
bongomi Böyle düşünme anlıyorum seni ama kendine stres yapma eskiler kuyu suyu içiyodu çokta kasmamak lazım 🌸
Es07 Canım o kadar çok zararlı şey var ki Elimizdeki telefonlardan başlıyor liste Bu kadar düşünmek yorucu 😮💨
bsrelif İçin rahat edecekse şişede iç canım 🙋🏻♀️ Biz suyu da litrelik aldığımız için öyle bir şansımız yok maalesef
ikinciyesekeranne tuba_grz camda içsen daha iyi ama o kadarda büyük zararı yok. Plastik mi cam mı sorusundan çok onun içinde ne olduğu önemli bence