ayysees Hava yağışlı olduğu zamanlarda yürüyüş filan yapamıyoruz maalesef peki o günlerde nasıl egzersiz yapabiliriz nasıl hareket edip doğumumuzu kolaylaştırabiliriz bu arada 38+0 haftadayım bu durum tedirgin ediyor artık