turkmenoglu Kızlar günüm geçti test yaptım çıkmadı bu sabah kan verdim çıkmadı günüm geçti adette olmadım acaba farklı bir sorun mu var anlamadım başına gelen var mı ?
Eda42_ turkmenoglu Başıma gelmedi de kist falan da olabilir hormonlar ilgili de olabilir kadın doğuma gidin en iyisi
Qwert2211 turkmenoglu benımde aynı 15 gün geçti regl olmadım test yapmıştım geçen hafta negatifti . Mevsimlerden dolayı mı bilmiyorum bu ara çok gecikmeler duyuyorum
anneyim01 canım yumurtalıklarında kist olablr polikist over başlngiçıcı feln stres faln da yaptıysan birde youtubede adet gecikmesi olamayan için egzersiz var onu yaptsan olrsun işe yarıyor