saziment Deleted33000 yap bacım bize de haber ver inşallah yoktur ( istemediğin için diyorum yanlış anlama) 😅😅😅
canan_55 Deleted33000 doktora sordun mu sıkıntı olur mu diye olmaz belki bişey riske atma kendini 3 tane canın var zaten
Alya05 Deleted33000 Allah bağışlasın canm, teste göre silik çıkmış ama sen diyorsun baya sonrasından çıkmış bu normal çoğu testte öyle oluyor bekleyince, bence gebelik yok öyle hissediyorum Varsada Rabbim nasip etmiş sağlıkla gelsin inşallah
saziment Deleted33000 laboquickte kuruma çizgisi çıkıyor bacım ben hamile değilken seninki gibi çizgi çıkarmıştı test laboquick mi?