kurkmantosuzmadonna Deleted33000 içim içimi yiyor bir şeyler yemiyor diye. Ama ısrar ettikçe ters tepiyor. Bu ayki kontrolde konuşacağım doktorla ne yapabilirim diye.
Deleted33000 kurkmantosuzmadonna bende kadın doğuma gidersem bebeğimi de çocuk doktoruna göstermeyi düşünüyorum
Deleted33000 saziment ilki erkek 14 yaşına girecek ikinci kızım 11 yaşına girecek üçüncü daha bebiş 7 aylık erkek bacım 10 yıldan sonra olunca afalladim çok zorlanıyorum açıkçası bide bebeğim çok aglak bı bebek hiç bişeye yetişemiyorum
saziment Deleted33000 ayyy allah yardımcın olsun bacım işin zor kız aslında 2 çocuğun ne güzel yetişmişş 10 yıl sonra bu bebişinnn sürpriz bebiş miydi yoksaa
Deleted33000 saziment yok kuzum bilerek ve isteyerek yaptık yavrumu iyikide yapmışız 😂😂😂😂evet diğerleri de büyüdü bazen kolaylık bazende zorluk oluyor ya
Deleted33000 meryossss birthecene saziment kahvesever__ beautiful_ buse2507 Fatma_furkan1996 Havin49_ kurkmantosuzmadonna kızlar nolur bişey gormuyoz diyin
Deleted33000 birthecene daha önce hap kullanmistim hangisini kullandiysam bende değişik etkiler yaptı kız kimi uyku kimi baş ağrısı yapınca daha da hap kullanmam ben ya
saziment Deleted33000 olsun o da büyür bacım hiç büyümeyecek gibi gelir ama zaman hızlı geçiyor şimdi senin büyükler üniversite okumaya gidecekler yahut evlenecekler senin küçük oğlan evin neşesi olacak hiç sıkılmazsınız ne güzel 😅😅😅
Deleted33000 saziment evet kız güzel denk geldi bundan önce iki düşük yaşadım o zaman olsaydı şimdiye 4 yaşında olurdu
saziment Deleted33000 başın sağolsun bacım olsun bak allah yine nasip etmiş sağlıkla kucağına almışsın ne güzel benimde 1 sağlıksız gebeliğim oldu şimdi tekrar hamileyim yine endişeliyim aynı şeyleri yaşarsam diye 🥺🥺🥺
Deleted33000 saziment o korku doğuma kadar geçmiyor aşkım her kontrole yüreğim ağzımda giderdim bunda da hep kanama erken doğum riskim vardı ama çok şükür bak kucağıma aldım sende alırsın inşallah şimdi kaç ayliksin