kurkmantosuzmadonna Deleted33000 ben birkaç aydır ailemin yanındayım. En iyi korunma yöntemi uzak durmak onu anladım. Shahshsh
demirrleydi_ Deleted33000 ayy inşAllah ya korkuyorum adet olmadan bebek merhaba desin üçüncüyü istemiyorum diyip duruyorum ya rabbi sen milleti bana güldürme 😂😂😂
Deleted33000 kurkmantosuzmadonna hahahah napayım bende kocamı anasına mi gondersem gerçi gitsede anası üst katimd oturuyor yine uzak duramiycaz😅😅😅
Deleted33000 meryossss birthecene saziment kahvesever__ beautiful_ buse2507 Fatma_furkan1996 Havin49_ kurkmantosuzmadonna kızlar nolur bişey gormuyoz diyin
demirrleydi_ Deleted33000 evet ama oğlum daha küçük ve ayrıca üçüncü planımız yok kız bize bir kız bir erkek 2 çocuk yeter Rabb’im olmayana ve isteyene versin bana yeter 😂