goncalina Kızlar bir kızım var ismi lina, şimdi birde oğlumuz olacak eşim Altay olsun istiyor, aslında başta Alparslan düşünüyorduk sizce hangisi ?
donovan26 goncalina Alpar da olabilir. “Yiğit erkek”, “cesur kahraman”, “alp ruhlu kişi” anlamına gelir. 😊
Snowel goncalina 2023 2024 2025 te en çok konulan erkek isimlerinde 1.sırasa Alparslan.Artık ismi duyunca kusacağım o derece.
zey55 goncalina Altay daha iyi bence alparslan çok var bizde erkek bebek bekliyoruz isim bulmak bayaa zormuş Giray koymaya karar verdik
6125ayse Altay kulağa daha hoş geliyor gibi benim de oğlum olacak biz de ismini Metehan koymaya karar verdik
donovan26 semihaozcrk 2080-2090 ları görecek bir nesil için biraz kötü. Ökkeş bebek de kötü :)) Neden ökkeş istediniz ki
semihaozcrk donovan26 öyle bakınca evet haklısın ama benim ilki çocuğumda seçenek sunulmadı kayınbabamın adı konuldu ve hiçbirşey görmedim be maddi ne manevi ama benim ailem bana bi ev aldı verdi bu devirde ve maddi manevi hep destek çok kararsızım mutlu etmek istiyorum
necmiye86 bizde Doruk koyucaz galiba. ben Kaan ismini çok beğeniyorum eşimin bi akrabasının oğlunun adıymış intihar etti geçen yıl. çokta yakın akraba değil ama istemiyor o yüzden :(
3bebekliannee goncalina Altay diyorum ☺️ ek olarak Aras,Asil,Ege,Emir,Kerem,Yiğit,Anıl,Kıvanç,Asaf,Giray beğendiğim isimler 🥰
donovan26 semihaozcrk Büyüklere güzel isim ama yeni nesil için çocuklara da aileden isim koymayın diyorlar kaderleri bağlantılı olmasın diye. Çocuk sizin çocuğunuz zorunda hissetmeyin bence hiçbir şeye ve 9 ay karnında taşıyan anne olarak en çok sizin hakkınız isim koymak🙏🏻