Bebegim suan 43 günlük baslarda cok guzel emiyordu ama sutum yetmeyip sarılık oldu kuvezde kaldi emmeyi unuttu. Eve geldiğinde tekrar alistirdim somra gazi başladı asla emmek istemiyor memeyi agzina bike almıyor,sakin oldugu anlar cok az onda da ağzına alıp duruyir emmiyor. Silikon uc denedim kabul etmedi baska, eds denedim ucu agzindayken cay kaşığıyla mama damlattik mama geldikce emdi yoksa emmedi. Baska neler yapabilirim? Hastanelerde emzirme danismanligi oluyormuş sanirim fayda eder mi bu duruma? Doğumdan sonra bana emzirmeyi ogretmislerdi bu emzirme danışmanlığı onun gibi bisey mi