Ben 8 ekim 2025 de ilk bu ihtimali öğrendiğimden bu yana okumadığım konu, araştırmadığım husus kalmadı. Maalesef makale yazacak kadar bilgi sahibi oldum. Sosyal medya takipleri, wp grupları vs her yere katıldım. Eşlik edebilecek hastalıklar, doğum sonrası tanı süreci, alması gereken eğitimler vs hepsini öğrendim. Kendimce kendimi sürece hazırlamaya çalışıyorum ama tahmin edersiniz ki çok zor. Kucağıma aldığımda herşeyin daha kolay olacağına inanmak istiyorum. İnşallah kimse benim yaşadığımı yaşamaz. Allah hiç birinizi korktuğunuza uğramasın