saziment He işte benimde bu yüzden olabilir çünkü bu gebeliğimde hic şekerli bir şey yiyemiyorum önceden çaya 2 tane küp şeker atıyordum şimdi ya yarım atıyorum yada hiç atmıyorum reçeli kaşıkla yerdim şimdi hiç ağzıma sürmüyorum baya çıkardım hayatımdan bacım 😁