balim34 Benim’de doğum teminatım var, hatta belli bir miktara kadar recetesiz ilaç karşılama, yılda 2 defa diş dolgu çekim, göz, psikolog vs vs gibi şeylerde var, bunlari istedikce maddi boyutu artiyor tabiki sigortanın. Eşimin şirketi yarısını karşılıyor yarısını biz 19000 tl ye yaptırdık bu sene.