Kızlar bi ay oldu doğum kontrol hapına başladım. Hap bitti adet oldum ve 7 günlük süre zarfında bı iki kez korunmasız ilişki oldu ve ağrıdan fark ettim ki meğerse bugün yumurtlama günümmüş ve ikinci kutunun ilacına dün akşam başladım. İlişki olalı da 1 gün oldu. Sizce dün içtiğim ve bugünden itibaren içeceğim doğum kontrol hapı gebeliğin olusumunu onler mi