ikincicocugunubekleyenanne Kızım 2 buçuk yaşına yakındı öğrendiğimizde biz hiç saklamadik anlattık konuştuk, şimdi alıştırma için sürekli anlatıyorum konuşuyorum, onun fikirlerini soruyorum, kardeşi doğduğu zaman kıskançlık seviyesini en aza indirmek için her şeyi konuşuyoruz yapıyoruz