Bana da doktorum gebeliğimin başından beri plasenta previa olduğumu ama yukarı çıkacağına inandığını söyledi. Benim de ilk gebeliğim, tam tersi doktorum ilk gebeliğim olduğu için büyük ihtimal yukarı çıkar demişti. Detaylı ultrasona girdiğimde de bebek aşağıdaydı. Tam haftasını hatırlamıyorum ama 30lu haftaların başında yukarı çıktı.