tugce4545 benimde 1 kızım var doğumu lütfi kırdarda yapmıştım bak asla önermiyorum ben şikayetçi oldum berbat şeyler yaşadım kabus gibiydi. marmaraya da gittim beğenmedim sultanbeyli devlete gittim ama doğum yaptırmıyorlar çok nadir. pendik devlete gittim yine beğenmedim yok doktor icime sinmiyor hastanenin pisliği zaten belli simdi persembe gününe ilhan varanka randevu aldım bi kaç doktor da ordan bakıcam aslında kurtköy ersoyda cok güzel bir doktor var ama zamlardan ve borçlardan dolayı bütcem yetmedi su dakika param olsa o doktora giderim ama devlete kaldım yine ve hepsi rezalet sanki can değil karpuz taşıyoruz öyle bir tavırları var