ozguvenc Benim doktorumda öyle demişti ama 38+3 kilosunu görünce şok oldu(aslinda yemek ile aram iyi değil iştahim yok hiç) ona rağmen 1 hafta içinde fazla almiş ve kafası büyük dedi (40+2 ydı) benimde vajinal doğum olucak(bu benim 3. Vajinal) olucak ama gram sancı çıkmıyor ağrımda yok hiç. Cumartesi günü çatı muayenesi var bakalım neler olucak…