Kızlaaaaaarrr bana yardımcı olun tüp bebek sürecindeyim doğal siklus ile 5 6 gün sonra transferim gerçekleşecek ve bugün akıntımın pütür pütür olduğunu gördüm. Emfeksiyon geçiriyorum büyük ihtimal süreç nasıl ilerler yaşayan oldu mu? Yarın doktoruma ileteceğim ama çok korkuyorum.