nazende17 ya ben fotoğraf istemeyi her seferinde unutuyordum o yüzden alamadım ama dün gibi hatırlıyorum kesenin en üstünde tam ortasındaydi. Sat ve ultrason hesabı zamanla birbirine uyar, çok erken olduğu için arada 1 hafta görünüyordu bende de öyle oluyordu, hatta doktoruma söyledim normal demişti