Mom05 Haftadayım tek doz vurulmak istiyorum doktorumda tek doz vurul yeterli dedi ama sağlık olacağından aradılar 2 doz vurulabilirsiniz diye sizce tek doz vurulmak için bu hafta içi gitsem yeterli olurmu ? Diğerlerine gitmeyeceğim.
Semilk05 Mom05 neden tek doz olmak istiyorsunuz ki ilk gebelikte 2 doz vuruldum 2. Hamileliğim 5 yıl geçmediği için tek doz olcam
ghostty Mom05 sağlık ocağı hep 2 doz olmanızı istiyor. Geçmişte aşınız da varsa tdap yeterli bence karma olan. Zaten doktorunuz da tek doz demiş tdap tan bahsediyor diye düşündüm. Ben de geçen ay oldum.
flz3576 Mom05 ben 29 haftamda tek doz vuruldum boğmaca olarak çok az ağrı oldu geçti daha önce 5 yıl dolmadan tetenoz olduğum için 1 tane olcak şekilde yapıldı yoksa 2 doz olarak yapılıyor siz en son tetenoz aşısını ne zaman oldunuz veya hiç oldunuz mu ?
zfrnemos Mom05 doktorun ne onerıyosa onu yap ben tdap vuruldum 20 haftalıkken onu onerdı doktorum bogmaca ve tetanoz karısık dıgerıne gerek yok demıstı
Mom05 Semilk05 yani açıkçası çok fazla yorum var bununla ilgili sosyal medyada , korkuyorum fazla gelir vs diye bir sürü şey okudum tek doz olmaya karar verdim
ghostty orhismommmmmm tetanoz olup sağlıkla doğum yapan bir sürü arkadaşım var. Sosyal medyada her izlediğinize inanmayın lütfen. Doğruluğunu sorgulamadan kendinize endişe yüklemeyin. Tüm doktorlar olun diyor yönlendiriyor, sağlık ocakları arıyor bilgilendiriyor.
beyzzsenturkkk orhismommmmmm daha neler başlarına gelen herşeyi ilaca doktora aşılara bağlıyorlar ya bende tetenoz oldum doğuramazsın dedikleri bebeği doğurdum şimdi yine tetenoz oldum canı veren de allah alan da allah yani aşı yaptırmayınca allahın almayacağının garantisi yok ki
zfrnemos flz3576 yıl onemlı ya benım 13 sene oldu ama 1 doz yeterlı dedı doktorum ve erken oldum asıyı
flz3576 zfrnemos doktor öyle dediyse olur zaten 2 doz için ilk dozu çok erken haftalarda 2. Dozu da 28.29 haftalarda falan yapıyorlar sizinki tek olur o zaman hem bu boğmaca daha rahat sadece ağrı oldu üstüne yatmayın ki şişmesin çabuk iğleşsin
zfrnemos flz3576 hemen gectı zaten cok sukurde suan 27 haftalıgım 7 hafta once vuruldum 😅 az kaldı az doguma bakalım hayırlısı