Benimde böyleydi bol su içip magnezyum ilacı kullanmamı istedi 35 de gittiğimde sancılar 5dk da bir oluyodu 36 da gittiğimde iki dakikaya düşmüştü. Doğumum 14 şubat olacak zaten fazla beklemez diyor bolca dinlenin su için sancıların geçmesi için doktor daha iyi bilir danışın ama magnezyum öneriyorlar günde 3 defa ve parol 2 defa içebilirsiniz diyorlar