selma1711 iremxersoy dün vermiştim ama bi sıkıntı olmuş öğleden sonra kadın doğuma gideceğim testin adını hatırlayamadım ya adetim iki gün gecikmişti
iremxersoy kizlar dun yoktu bisey bugun böyle golge cikti ilk 5 dakikada sizce goz yanilsamasi mi? Regl 7 gun var
selma1711 Esma006 sağlık ocağında vermiştim çarşamba günü o yeni çıktı 121.06 hastanede de verdim dün o daha çıkmadı
selma1711 Esma006 ya sağlık ocağında verdim kit bozuldu dediler hastaneye gönderdiler dün hastanede verdim o yüzden oda 239 çıkmış