bmkl Anne güzelleşmişse erkek, çirkinleşmişse kızı olur🤰🏼 Hadi herkes bu konuyla ilgili duyduklarını yazsın 😂
birbebegin bmkl açıkçası ben kızda da erkekte de kendimi çirkin hisediyorum hamilelikten dolayı solmuş bir yüz görüyorum aynaya bakınca tabi makyaj flnla kapatıyoz da 🤣
eminaas bmkl ye eksiyi doğur Ayşeyi ye tatlıyı doğur Hakkıyı ben inanmıyorum bence insanın canı sevdiği şeyler çekiyor ben kendimi bildim bileli tuzlu eksi şeyler sevmem ee hamilelikte canım çekmedi tabi oğlum oldu ama hiç yemediğin şeylerin niye canım çeksin ki
aslmoms oğlum geliyor güzelleşmişsin diyen çok oluyor. Ama normaldede bu şekilde iltifat çok alırdım. Bakımlada alakalı bence bilemiyorum
eslemoms Kızımdan gebeyken herkes erkek olucak belirtiler erkek bebek diyordu şimdi birsey diyen olmadı henüz net belirginleşmediği için karnım inanmıyorum batıl inançlara ben ya