
Kızlar merhaba. Ben çizim yapmayo çok seviyorum. Hamilelikten dolayı da çoğunlukla evde olduğum için vaktimi kaliteli geçirmek istiyorum. Çizime başladım tekrar. Hem kızıma kendi elimle yapacağım bir görsel kitap olur diye düşündüm☺️ Sizce nasıl fikie🙃💫