edannnnur Kızlar selam 36 da doğurup küvete mü girdi bebekler süreç nasıl oldu kilolar nasıldı biraz anlatabilir misiniz acaba
inciminci edannnnur ben kızımı 35 te doğurdum 2600 doğmuştu 2 saat küvezde kaldı sonra yanıma getirdiler
Nsd- edannnnur haftası erken değil inşallah girmez kaç kilo biraz kilosuna da bağlı sanki öyle okumuştum bende tam bilmiyorm ama
humeyra21 edannnnur hiç üzülme 36 yı prematüreden bile saymıyorlar yanımdaki hasta 34 haftada doğurmuştu verdiler bebeğini benimki 36 hafta ama gelişimi 31+3 tü küvöze aldılar
inciminci edannnnur anladım korkmayın Allah’ın izniyle bir sorun olmayacaktır kuzenim 31 haftalık doğum yaptı çok şükür bebişler iyi şimdi
cansuvet Kızzzz 36 öyle prematüre değil gayet güzel bir şey olmaz içini ferah tut bollllca dua et kendin rahat ol 🧿☺️
Rose_07 edannnnur İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Kolay bir hamilelik gecirmedik inşallah sonrasında kolayca kucağımıza alırız 🙏🏻
ezgi3452 edannnnur Akrabam 35 haftalık doğum yaptı bebişin kilosu 2200 gr. geldi. Doktoru 2 kilodan fazla olduğu için kuveze almayacağız demişti direkt odaya getirdiler zamanında taburcu oldular. İnşallah sizinde öyle ilerler 🫶