yorgunannis Masal2021 bizim bir buçuk ay sonra hesaba yattı. Arayıp ib.an tanımlıyorsunuz öyle yatıyor
hahooo eslem2121 bebek doğduktan sonra 1 ay içerisinde ptt ye gidip süt parasını almak istiyorum diyin onlar veriyorlar. Ben bin küsür bir şey almıştım.
anonim51 Masal2021 canım nerden başvuru yaptın benimde doğuma iki gün kaldı gösteriyor bende başvuruyam doğunca