ayssun_ benim de 9. Hafta da oldu yarım gün kanama sürdü sonra siyah gibi lekelenmeye döndü hatta bi gün hastane de yatış verdi doktor . Bi sorun yok dedi kanama alanı oluşmuş o da hastaneden çıkarken kaybolmuştu . Promester ve progestan iğne kullanıyorum . Kontrolüm 19 unda meraktan ölüyorum bi şey oldu mu diye