pnarbyrk Hanımlar sizce erkek bebekte mi gaz kabızlık şişkinlik oluyor kız bebekte mi ? Şu an cinsiyeti belli değil henüz ama çok fazla gaz ve şişkinliğim var. Bir de kabızlık .. Bunun için önerileriniz var mı ?
Melike3506 pnarbyrk cinsiyetle alakalı belirtiler değil bunlar hamileliğin getirdiği şeyler her hamilelikte oluyor. Kabızlık için lif li beslenin bir de doktorum beyaz ekmek yerine kepekli ya da tahıllı ekmeklerden ye demişti
yorgunannis pnarbyrk benim ikisi de kız ve belirtileri çok farklıydı alakası yok. İkinci gebeliğim daha zorladı beni de
lonelymom1 pnarbyrk bende yaşıyorum aynı durumu ilk gebelik oğlumda 25. haftadan sonra gibek çıkmaya başlamıştı şuan gaz şişkinlik yüzünden bildiğin 7 aylık gebe gibi duruyorum daha 4 aylık ama 🥲 16. haftadan sonra geçer diyorlar bana da kız çocuk önden çok çıkar diye çok diyorlar
pnarbyrk Melike3506 ikinci gebeliğim bu. İlkinde hiç böyle zorlanmamıştım. Aşırı zorlandım bu gebeliğimde