dgngr TubaY- eskiden kullandım. deriyi incelttiği için çok aşırı dikkatli olup korumak lazım. 2 günde 1 kez mercimek kadarınk yüze dağıtmak lazım. tam tersi cilt kötüleşebiliyo. bi de hamile değilken kullanılabilir sadece
aslans TubaY- evet. Aşırı güzel az az soyulmalar yaptı. Tüm lekelerim gitti diyebilirim. Doktorunuz mu önerdi Doktor dışı kullanmayın alerji etkisi de var çünkü
aslans TubaY- benim yüzüm lekeliydi. Sivilce için kullanmadım. Büyük ihtimalle sivilceyi de kurutuyordur ki ondan vermiştir