sedaa1579 SAT 8. Hafta ama USG 5+5 haftalık. Beta HCG cuma günü bakıldı 8000 lerde. Kese var normal boyutlarda büyüyor. Ama geç döllenme olmuş bu arada. Doktor 2 hafta sonra tekrar bakalım dedi. Sizce boş mu? Daha önce böyle bir şey yaşadınız mı?
mehmel54 sedaa1579 geç döllenme olabilir mi diye bi düşündüm benimde sata göre farklı ultrasona göre farklı haftalardaydı doktor geç döllenme olmuştur demişti
Melike3506 sedaa1579 geç döllenme olabilir canım sat a göre 6+4 düm usg de 5+5 çıkmıştım betam 8234 dü. 1 hafta sonra kalp atışını duydum 🩵 doktor geç döllenme demişti
gizemilker35 Benimde sata göre 7+1 ama usgde 6+3 çıktı Bu durumda hangisine göre kaç haftalık oluyorum hangisi geçerli yani