minikurabiye7 ben yapmıştım 10 gün günde bir kere içiyordum yumurtlama ilacından dolayı kistim vardı ve bu kistin muayenede küçüldüğünü söyledi doktorum, bana iyi gelmişti, zaten kullandıktan birkaç gün sonra gelen lekelerden anlamıştım içimin temizlendiğini. Adet sonrası yaptığım için bir sonraki adetim bi 9 gün gecikmişti ama onu da söyleyeyim döngünüz düzenliyse ona göre kullanmanızı öneririm.