ben de panoramaya gönderdim doktorumuz en iyilerinden olsun isterseniz sizde araştırın dedi biz de araştırıp buna karar verdik, dediğiniz fiyatları söyledi bana da biz ilk paketi yaptırdık. doktorumuz ve gelen hemşire ilk paketin yeterli olduğunu söyledi, kapsamı arttırdıkça az da olsa yanlış pozitif sonuç gözükebiliyor diye birinci paketi yeterli bulduk, bugün 6. gündü sonuçlarımız daha gelmedi inşallah en kısa zamanda temiz sonuçlarını alırız hepimiz🙏🏻🙏🏻