biranneadayii_1 Kızlar biliyorum grafik önemli ancak enabızda şöyle bilgiler ile karşılaştım. Lütfen bakar mısınız?
ilaydaltan biranneadayii_1 bi videoda görmüştüm doğruluk payı ne bilmiyorum ama 2 li testteki beta 50 den düşükse erkek yüksekse kız diyodu. Benim 50 den düşük erkek bekliyoruz. Sağlıkla gelsin
biranneadayii_1 esdd belli olmadı çok hareketliydi göremedi doktor 🥲 ense kalınlığı 1.2 mm idi bu değerler nedir acaba biliyor musunuz
biranneadayii_1 ilaydaltan aaa bunu bilmiyordum 🙃 hayırlısı olsun yeterki sağlıklı olsunlar. Bu değerlere bakılarak risk söylenemez sanırım değil mi?
gunespera biranneadayii_1 grafik olması gerekiyor yorumlamak için onu da doktor bilgisayardan görebiliyor o yüzden doktorun daha net cevap verecektir benim riskli çıktığı için fetal dna yaptırmıştım