KubraKocak benimde böyle oldu geç döllenme dedi doktor. Kese oluşması kalp atışını duymam biraz geç oldu. Acele etme içini ferah tut. Folik asit ile desteklemişti doktor . Doktora gitmek istemiyorsan eczaneden alabilirsin önemli bir takviye olur sağlıklı tutunması açısından.