habibe2025 ben de aynı şekilde gebe okuluna gittim, eğer tek kişilik odaya denk gelirseniz eşiniz kalabiliyor ama tamamen şans işi, 2 kişilik odaya denk gelirseniz yanınızda kadın refakatçi isteniyormuş. ve bu son anda belli olan bişeymiş, boş tek kişilik yoksa mecburen 2 kişiliğe yönlendiriyoruz dediler. siz yine de kadın bir refakatçi opsiyonu da kafanızda hazırlayın şansa hangisi denk gelirse 🤷🏻♀️